Max är starkaste varumärket inom snabbmat. Max Sveriges starkaste varumärke inom snabbmat Luleå Restaurangkedjan Max vann i klassen snabbmat i varumärkestävlingen Evimetrix Swedish Brand Award 2015. Tvåa i klassen kom Burger King och trea Sibylla. Ett annat Norrbottensföretag som var nominerat var Polarbröd som kom trea i klassen dagligvaror, efter Wasabröd och Lambi. Totalt, alla kategorier vann Ikea följt av Yes, Google, Liseberg och Ica. Annons Dela artikeln Facebook Twitter Linkedin E-post Skriv ut <Macro: (,)>
Tvåa i klassen kom Burger King och trea Sibylla. Ett annat Norrbottensföretag som var nominerat var Polarbröd som kom trea i klassen dagligvaror, efter Wasabröd och Lambi. Totalt, alla kategorier vann Ikea följt av Yes, Google, Liseberg och Ica.
Att arbeta mot framtiden. Eller för. Krönika Valet står mellan att driva traditionell verksamhet eller försöka tänka i de banor där pengarna faktiskt finns, skriver Britta Flinkfeldt i en krönika.
Blickarna riktas norrut! Krönika Det planeras investeringar i Norrbotten för totalt 700 miljarder kronor fram till 2035. För att det ska bli verklighet krävs investeringar också i infrastruktur för transporter och elkraft, skriver Linda Nilsson, vd för Norrbottens Handelskammare i dagens krönika.
Testa nytt när du tänker lokalt Krönika Nu måste vi agera med plånboken, skriver Jenny Hellman, vd för Luleå Business Region i dagens krönika.
GDPR och Affärer i norr Luleå Du som prenumererar på vårt nyhetsbrev finns med i Affärer i norrs adresslista. Du kan när som helst avbeställa brevet och tas då bort från listan. Du som läser Affärer i norr på webben kan blockera cookies i din webbläsare. Läs mer om Affärer i norr och GDPR här. (Uppdaterad 2019-01-11)
Flöden