Tobias Karlsson bästa marknadschef för andra gången

Luleå Tobias Karlsson, marknadschef på Max Burgers har utsetts till Årets bästa marknadschef för andra året i rad. Tidningen Resumé, som tillsammans med Xtreme står bakom rankingen av varumärken skriver: ”Max sopar banan med konkurrenterna”

Tobias Karlsson är bäst i kategorin Snabbmat och motiveringen lyder: "Årets vinnare är en vinnare. Numera med extra allt. Ett varumärke som blivit förstahandsval för allt fler och som skiljer sig från de andra i kategorin".

– Det känns otroligt roligt att Max uppmärksammas för sin marknadsföring genom det här priset. Det betyder att vi får ett kvitto på att våra gäster uppskattar det vi gör på Max och också de värderingar vi driver genom Sveriges godaste burgare. Inte bara godast i smak men också att de görs på ett hållbart gott sätt, säger Tobias Karlsson.

Det är tidningen Resumé som tillsammans med Xtreme mäter hur ett 100-tal varumärken utvecklats från hösten 2017 till hösten 2018.

Xtreme mäter vad kunderna föredrar att välja bland de olika varumärkena. Vinnarna i de 15 olika kategorierna är de som har stärkt sitt varumärke mest.