Städgruppen samarbetar med influenser

Boden Bodenföretaget Städgruppen inleder samarbete med influensern Jennifer Holmström som driver Instagramkontot Missjeysweden.

- Vi ser samarbetet med Missjey som en utsträckning av vår synlighet, vi hoppas och tror att detta kommer att stärka vår marknadsföring mot våra kunder nya som gamla. Det är dags att även städbranschen kommer in i framtiden om vi ska kunna fortsätta att leverera kvalité. Med en influenser med i båten tror jag att vi kommer kunna nå nya höjder, säger Markus Lindström, grundare och vd för Städgruppen AB.

Jennifer Holmström, Boden, ska fungera som ambassadör för Städgruppen och ha en roll som "social media manager", där hon ska marknadsföra, analysera och strukturera Städgruppens aktiviteter i sociala medier.

- Jag har många gånger blivit inspirerad av Markus förmåga att våga tro på sitt företagande. Han är tillsammans med sina anställda en klockren samarbetspartner för missjeysweden, säger Jennifer Holmström. 

De ska nu tillsammans sätta ihop en marknadsföringsplan för att göra Städgruppen mer tillgängligt för både företagare och privatpersoner.