Mind Jonna

Jonna vågar satsa och startar nytt företag mitt i pandemitider

Mind Jonna har öppnat en unik, holistisk frisersalong med tjänster för hela människans välmående. En positiv, glädjande nyhet i pandemitider.

Jonna Buachan går mot strömmen och följer sin dröm att starta en holistisk frisersalong. Många företag har det tufft under pandemin men Jonna, med sitt företag Mind Jonna, har hittat sin egen nisch. På Munkebergsgatan 7 på Mjölkudden i Luleå har den nya salongen nyligen öppnat. Bokningarna kommer in och starten har gått över all förväntan.

"Det är otroligt glädjande att kunderna verkar dela min känsla av att många människor önskar, och är mån om, att ta hand om både sitt yttre men även sitt inre. Jag kan erbjuda ett helhetskoncept för den moderna människan."

Jonna Buachan har en klar vision för sitt nya företag Mind Jonna:

“Jag vill erbjuda tjänster för hela människans välmående.” Effektiva behandlingsmetoder för inre välbefinnande genom Reiki healing. Coaching för att ge varje människa möjligheten att uppnå sina mål i livet.

Jonna Har under 23 års tid arbetat som frisör och har under de senaste 9 åren drivit en frisersalong inne i centrala Luleå men väljer nu att nysatsa på en egen nisch. Hon innehar både Gesällbrev och det högsta beviset för yrkesskicklighet som Mästerbrevet innebär. Jonna är även ICF Accociate Certified Coach och utbildad Reikmaster med lång erfarenhet av Reiki healing.

• Mind Jonna AB Luleå
  • Mind Jonna AB press@mindjonna.se 070-6415512